Середа, 8 Грудня, 2021

Як обміняти чи повернути туфлі до магазину?

Іноді рішення жіночі туфлі купити приходить спонтанно і пізно вночі. А зранку шкодуєте, що даремно витратили гроші, якщо у гардеробній стоять п’ять пар кросівок, які із задоволенням носите по черзі. Як бути у цьому випадку? Звичайно, якнайшвидше повернути взуття продавцю.

Відновимо ланцюжок подій. Ось ви перейшли за посиланням: https://fidelitti.com/zhenschinam/zhenskaya-obuv/tufli. Вибрали туфлі, які сподобалися, і додали товар до «кошика». Вказали телефон та адресу доставки. Отримали замовлення у відділенні пошти чи з рук кур’єра. А потім почали сумніватися в тому, що товар взагалі вам потрібен і підходить до решти гардеробу.

Тоді варто повернути покупку назад у магазин. Ця послуга працює, якщо товар не підходить за фасоном, кольором, розміром. Закон передбачає: покупець може відмовитись від товару протягом 14 днів після покупки. Але інтернет-магазин Fidelitti значно розширює цей період. Там покупці можуть змінити думку про покупку протягом 30 днів після її отримання.

Щоб повернути товар, потрібно:

  • Мати конкретні причини – не відповідність кольору, розміру, висоти каблука, фасону та інших очікуваних параметрів. Також причиною повернення може стати заводський брак, проте ця причина є малоймовірною.
  • Не користуватися покупкою, крім однієї примірки. Магазин не прийме назад товар зі слідами експлуатації чи поломками.
  • Не зрізали фабричних ярликів. Магазин зацікавлений у тому, щоб покупка, яка вам не підійшла, виявилася в іншого клієнта, а не на складі у «забракованому вигляді».
  • Доклали всю комплектацію: шнурки, змінні набійки та інші деталі, які магазин люб’язно запакував разом із вашою парою туфель.
  • Можете довести факт покупки: є скріншот електронного переказу грошей або квитанція з банку. Тому якщо непідходящі туфлі вам подарували, попросіть дарувальника зайнятися їх поверненням, хоч це й неввічливо.

На сайті інтернет-магазину є форма повернення товару, яку бажано роздрукувати, заповнити та прикласти до товару, надсилаючи покупку назад. Також магазин зазначає, що платити за доставку має покупець. Якщо ця вимога не виконується, повернення неможливе з принципу. Тому не скупіться.

Повернення грошей на картку здійснюється протягом 7 робочих днів. Якщо час минув, а надходжень немає, не соромтеся – зв’яжіться із магазином.

Якщо все ж таки вирішили залишити туфлі, носіть їх без порушення сезонності. Бо інакше магазин не виконає зобов’язань щодо безкоштовного гарантійного ремонту. Нагадуємо, що ця послуга діє 60 днів з моменту отримання товару. Якщо фурнітура порветься або підошва зітреться до дірок, магазин усуне дефекти власним коштом або поверне гроші. Але опція не діє, якщо ви носили туфлі лютою зимою або в сорокаградусну спеку.